DiabloCZ.com

DiabloCZ.com banner
 

Rozhovory > inDiablo s Keithem Lee

inDiablo: Jak bude navazovat příběh Diabla 3 na ukončení Lord of Destruction, obzvláště když pomyslíme na zničení Worldstone.


Keith Lee: V Diablu 3 začínáme 20 let po událostech z LoD. Zlo se začíná objevovat v Tristramu a možná, jenom možná, je jednou z jeho prvních obětí Deckard Cain. V tomto bodě začínáme.


iD: Bude Diablo 3 opět rozděleno do Aktů jako Diablo 2 a můžete alespoň zhruba odhadnout, jak dlouho bude trvat projít celou hru?


Keith Lee: Víte, ono je to docela těžké říct, protože z pohledu herního vývoje není nic lineární. My tak nemůžeme říct, že teď jsme ve 20 procentech hry. Trávíme spoustu času dolaďováním detailů a opravdu se zaměřujeme na kvalitu tak, aby s hrou byli všichni spokojení. Jak my, tak naši fanoušci. Můžeme tak na hře pracovat krátce nebo dlouho, ale ve výsledku ji chceme dát hráčům, až bude připravena. Myslíme si, že jsme zatím vytvořili spousty opravdu vzrušujících věcí a těšíme se, až je s vámi budeme moci v budoucnu sdílet.


iD: Budete se soustředit spíše na malé skupinky hráčů hrajících přes Battle.net, nebo spíše větší skupiny hráčů, kteří se mohou připojit například do omezeného počtu her na Battle.netu?


Keith Lee: Jedna z klíčových filozofií naší hry je, že chceme mít skvělý kooperativní multiplayer a budeme se soustředit na to, aby byly všechny třídy a všichni hrdinové přínosem ostatním.
Kvůli tomu jsme strávili hodně času a hledali jsme tu ideální variantu, která by fungovala. Rozhodli jsme se tedy, že se budeme zaměřovat na menší skupinky hráčů, což bude efektnější vzhledem k tomu, že tak každý hráč více vynikne a může opravdu ukázat unikátní schopnosti jeho hrdinů.


iD: V gameplay videu jste naznačili, že klasické léčivé lahvičky se v Diablu 3 neobjeví. Bude místo nich přítomna nějaká léčící třída?


Keith Lee: Víte, nad tímto jsme trávili hodně času a přemýšleli jsme o tom, že Diablo 3 bude velmi rychlá hra. Dospěli jsme k názoru, že neustálá pozornost hráče zaměřená na lahvičky v podstatě zabraňuje bohatšímu používání jednotlivých schopností. Každou třídu jsme designovali tak, aby byla skutečně unikátní.
Možná ani nebudeme mít čistě léčivou třídu. Nemyslím si, že by to byla někdy filozofie v Diablo sérii. Spíše chceme hráče přinutit k tomu, aby používal schopnosti hrdinů, aby se dostal ze složité situace, a nechceme, aby se tolik spoléhal na lahvičky.


iD: To je zajímavý nápad. No, a když mluvíme o léčivých třídách a tak, bude v Diablu 3 větší důraz na partu, nebo bude možnost projít celou hru úplně sám, jako to bylo možné v Diablu 2?


Keith Lee: Myslím, že jedna z velmi důležitých věcí pro nás a jedna z klíčových filozofií všech her Blizzardu je ta, že chceme, aby byl hráč schopen dokončit hru v singleplayer režimu úplně sám. Naší prioritou je ale také kooperativní hraní. Není nic zábavnějšího než hrát s partou vašich přátel a tak se chceme ujistit, že si to budete také náležitě užívat. A myslím, že všechny třídy tvoří společně celek, který je svými unikátními schopnosti ohromnou zábavou pro kooperativní multiplayer.


iD: Zhruba před rokem jste na oficiálním Battle.net fóru žádali uživatele, aby psali různé návrhy a nápady na nové věci pro Diablo 2. Byla některá tato informace použita při vývoji Diabla 3?


Keith Lee: Popravdě o tom moc nevím. My si velmi ceníme názoru našich hráčů, ale na internetu je tolik věcí, že je opravdu těžké sledovat všechno co se kde děje. Ale možná byste mi to mohl trochu přiblížit...?


iD: No, omlouvám se, ale nemohl, už si ty detaily nepamatuju. Ale možná byste mohl odpovědět na to, jestli je pořád ještě nějaký Diablo 2 tým, který by třeba někdy něco opatchoval? Obzvláště když v budoucnu uvidíme nový Battle.net, to by mohl být i nový patch s nějakými změnami pro Diablo 2, ne?


Keith Lee: Absolutně. Myslím, že Blizzard se velmi soustředí na podporování všech svých her, které podporujeme, dokud je lidé hrají a pořád je zlepšujeme. Snažíme se všechno balancovat tak, abychom lidem poskytli tu nejlepší možnou zábavu a pokud to pro nás znamená něco upravit nebo přidat a vydat tak další patch, rádi to uděláme.


iD: Bylo oznámeno, že vypadnuté předměty jsou automaticky sdíleny mezi hráči ve skupině. Jak bude tato funkce implementována? Bude to náhodné, nebo jste vymysleli nějaký systém?


Keith Lee: V řeči Diabla to znamená, že máme náhodně generované předměty, které padají z beden nebo nepřátel. Je to něco jiného než ve World of Warcraftu, kde když se připojíte do raidu, tak je to alespoň trochu předvídatelné, co vám může vypadnout.
Co se týče konkrétně našeho systému, který určuje, co kde komu vypadne, na něm pořád pracujeme a pořád ho upravujeme. A myslím, že to bude zabírat opravdu hodně času vývoje, jak se budeme blížit finální verzi. Pořád je to tedy ve vývoji a je v tom celkově tolik prvků, že si myslím, že bude vhodnější odhalit o tom něco až později.

 

Zdroj: http://blizzardguru.com/2008/07/keith-lee-talks-about-diablo-iii/

Copyright © 2008 - 2017 Jata, Jetro & Overwatch | Administrace
Diablo and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries.