BLIZZCAST #1 |
BLIZZCAST #2 | |
Obsah: - interview se Samem Didierem (Art Director pro StarCraft 2): Koncepce stylu pro StarCraft a Warcraft
- interview s Jeffem Kaplanem (Hlavní designér pro WoW): Hlavní body o Sunwell Plateau a patchi 2.4
|
Obsah: - interview s Chrisem Metzenem o příběhu StarCraftu, Warcraftu a Diabla
- interview s Geoffem Goodmanem (designér pro WoW): změny v patchi 2.4
- přídána část s otázkami a odpovědmi komunity
|
|
BLIZZCAST #3 | BLIZZCAST #4 | |
Obsah: - interview s Dustinem Browderem (hlavní designér pro StarCraft II): evoluce Zergů ve StarCraftu II
- interview s Jeffem Kaplanem (hlavní designér pro WoW): designování dungeonů a raidů ve WoW:WotLK
- přídána část s otázkami a odpovědmi komunity
|
Obsah: - interview s Russellem Browerem (šéf audio a video sekce Blizzardu): vývoj hudby ve WoW
- interview s Johnem LeCraftem (herní designer World of Warcraft): o současných a budoucích profesích
- přídána část s otázkami a odpovědmi komunity (ohledně WoW i SC2)
|
|
BLIZZCAST #5 | BLIZZCAST #6 | |
Obsah: - zavzpomínání na Worldwide Invitational mezi Karunem, Nethaerou a Bashiokem
- rozhovor s Jayem Wilsonem (hlavním designérem pro Diablo 3) o všem možném
|
Obsah: - jaký je život vedoucího pogramátora nástrojů WoW (rozhovor s Monte Krolem)
- vytváření jednotky od návhru po realizaci - StarCraft 2 (Samwise Didier a Dustin Browder)
- Anthony Rivero o designu postav v Diablu 3
|
|
BLIZZCAST #7 | BLIZZCAST #8 | |
Obsah: - rozhovor s Jeffrem Kaplanem a J. Allenem Brackem o World of Warcraft
- rozhovor s Chrisem Metzenem, senior viceprezidentem pro kreativní vývoj, o současném příběhu
|
Obsah: - otázky a odpovědi ze všech tří univers Blizzardu; obsahuje porovnání warpování v SC1 a SC2
- rozhovor s Julianem Lovem a Mikem Nicholsonem o UI a efektech v Diablu 3
|
|
BLIZZCAST #9 | ||
Obsah: - úvod k začátku prodeje nové knihy ze světa World of Warcraft
- prolog ke knize Arthas: Rise of the Lich King čtený Chrisem Metzenem
|